מן העיתונות

אפשר להוציא סינגלים לפטיפון

17/05/2009 ליאור ליברובסקי

חברת סטארט אפ ישראלית מציעה חיסכון בהליך הפצת הסינגל של אמנים באמצעות פלטפורמה דיגיטלית, המחברת בין היוצר לבין אנשי המדיה, אליהם נשלח הסינגל

חברת סטארט אפ חדשה, ’פטיפון’ שמה, מאפשרת לאמנים להוזיל משמעותית את תהליך הפצת הסינגל וזאת באמצעות פלטפורמה דיגיטלית להפצה מקוונת של סינגלים אותה פיתחה החברה. הפלטפורמה מאפשרת העברה של סינגל ישירות ממחשבו של האמן או חברת התקליטים, אל תיבת ניהול התוכן האישית של אנשי תעשיית התרבות, המוסיקה והרדיו בארץ. בפטיפון מבטיחים כי השיטה הדיגיטלית של החברה מציעה פתרון מקוון, חסכוני ומיידי.

אמנים המעוניינים לעשות שימוש בפיתוח החדש נרשמים באתר של פטיפון. אחרי ההרשמה, נחשף מפיץ הסינגל לעמוד הסינגלים האישי שלו, להלן - הפרופיל שלו באתר. בעמוד הנ"ל הוא יכול לערוך את פרטי הסינגלים הקיימים, לראות כיצד הסינגל שלך מוצג פיסית בפני התקשורת, להעלות סינגל נוסף, וכמובן, להפיץ את הסינגל הקיים במערכת בפני אנשי המדיה והתקשורת בישראל.

מן הצד השני: עבור אנשי המדיה - העיתונאים והשדרנים - מאפשר אתר פטיפון סינון וניהול אישי של סינגלים בתיקיות, מנוע חיפוש רחב על פי אמן, ז’אנר, חברת תקליטים וכו’, זמינות של הפריטים והמידע הנלווים לסינגל וכן אפשרות להתעדכן אוטומטית בסינגלים החדשים המועלים לאתר.

אנשי פטיפון מדגישים כי הפיתוח החדש שלהם גם ימנע את הבזבוז של המעטפות המפוזרות ברחבי המשרד, בזבוז הזמן היקר על אריזה וכיתובם של המעטפות, עדכון תדיר של רשימות תפוצת אנשי התעשייה ורכישת אריזות הפלסטיק הבלתי מתכלות.

היזמים שהקימו את פטיפון הם חן-לי פישמן, מפיקת טלויזיה בעברה ועודד רהב, ממקימי Media forest.

ביו האמנים ואנשי התקשורת שכבר עושים שימוש במערכת של פטיפון ניתן למצוא את הד ארצי/NMC, טדי הפקות, ערוץ 10, גלגלצ, שלום חנוך, אריק איינשטיין, מאיה בוסקילה, תיסלם, גידי גוב, ארקדי דוכין ועוד.