אני הייתי יכול לספר לך הכל.
איך הרמת אותי למעלה כשעמדתי ליפול?
ומה עושים עם כל הרגש?
רק רציתי לשאול אותך
את היית החיים שלי.
ובחיים לא היה לי ככה מישהו קרוב,
את לימדת אותי מה זו המילה לאהוב.
מה נשאר לעשות עכשיו חוץ מלכתוב עלייך?
כי את כל השירים שלי.
אז למה דווקא בסוף,
את הלכת בלי לתת לי חיבוק אחרון?
וזה כואב כמו אגרוף,
בגללי הגלים לא חזרו אל
פזמון:
חוף
הלוואי שכבר הגשם ישטוף
את כל הדמעות שלי.
מתישהו הלב יפסיק
לשרוף.
סליחה שלא הגעתי בסוף.
גם לא בדמיון שלי
חשבתי שאת תעלמי לי.
אומרים רחוק מהעין גם רחוק מהלב
אז למה אם את רחוקה עוד לא עובר הכאב?
מה לא הייתי נותן עכשיו בשביל עוד חיבוק אחד,
כי ריקים החיים שלי.
אז למה דווקא בסוף
את הלכת בלי לתת לי חיבוק אחרון?
וזה כואב כמו אגרוף,
בגללי הגלים לא חזרו אל
פזמון:X2
חוף
הלוואי שכבר הגשם ישטוף
את כל הדמעות שלי.
מתישהו הלב יפסיק
לשרוף.
סליחה שלא הגעתי בסוף.
גם לא בדמיון שלי
חשבתי שאת תעלמי לי..
במבחני הקבלה ללב שלך קיבלתי 100.
לא רמיתי, לא טעיתי ותשובות - אני לא יודע.
זרקתי קוביות והימרתי במזל
באודישן אל הלב שלך את היית קהל.
לא משנה מה שניסיתי, שכתבתי על הלוח
איתך זה מסוכן, לקפוץ בלי מצנח יותר בטוח.
קחי הכל, את הלב והריאות,
מרוב חוסר באוויר כבר קשה לי לראות ש..
פזמון:
היה לי חלון לברוח
אני אוהב אותך אבל רוצה לשכוח
בקטן אני אוהב אותך
ובגדול אני שונא לא רוצה לזכור אותך
אני אוהב אותך אבל רוצה לשכוח
בקטן אני אוהב אותך
ובגדול אני שונא לא רוצה לזכור אותך
בקטן אני אוהב אותך ובגדול אני שונא,
שואל כל יום ממה בכלל כל זה שונה..
מהפעם הקודמת שאמרת את הולכת את משגעת הכל,
בקטן התאהבתי בקסם נפלתי ורק תדעי בגדול
אין בך טיפת הגיון,
יודעת להציף בקלות ת'דמיון
מתגעגע לזמנים ש...
פזמון: X2
היה לי חלון לברוח
אני אוהב אותך אבל רוצה לשכוח
בקטן אני אוהב אותך
ובגדול אני שונא לא רוצה לזכור אותך
אני אוהב אותך אבל רוצה לשכוח
בקטן אני אוהב אותך
ובגדול אני שונא לא רוצה לזכור אותך
במבחני הקבלה ללב שלך קיבלתי 100.
לא רמיתי, לא טעיתי ותשובות - אני לא יודע.
זרקתי קוביות והימרתי במזל
באודישן אל הלב שלך את היית קהל.
לא משנה מה שניסיתי, שכתבתי על הלוח
איתך זה מסוכן, לקפוץ בלי מצנח יותר בטוח.
קחי הכל, את הלב והריאות,
מרוב חוסר באוויר כבר קשה לי לראות ש..
פזמון:
היה לי חלון לברוח
אני אוהב אותך אבל רוצה לשכוח
בקטן אני אוהב אותך
ובגדול אני שונא לא רוצה לזכור אותך
אני אוהב אותך אבל רוצה לשכוח
בקטן אני אוהב אותך
ובגדול אני שונא לא רוצה לזכור אותך
בקטן אני אוהב אותך ובגדול אני שונא,
שואל כל יום ממה בכלל כל זה שונה..
מהפעם הקודמת שאמרת את הולכת את משגעת הכל,
בקטן התאהבתי בקסם נפלתי ורק תדעי בגדול
אין בך טיפת הגיון,
יודעת להציף בקלות ת'דמיון
מתגעגע לזמנים ש...
פזמון: X2
היה לי חלון לברוח
אני אוהב אותך אבל רוצה לשכוח
בקטן אני אוהב אותך
ובגדול אני שונא לא רוצה לזכור אותך
אני אוהב אותך אבל רוצה לשכוח
בקטן אני אוהב אותך
ובגדול אני שונא לא רוצה לזכור אותך
איך את עושה איתי כל המשחקים האלה?
מיום ראשון את לא עונה עד חמישי בערב.
שמעתי יש לי תחרות, אני לא רוצה לרוץ,
לא מעוניין להיות 1 מאלף.
ואיך מבלי להתאמץ ראשים את מסובבת,
החברים אמרו "עזוב נו אתה לא בלבל",
עשיתי תואר בכאב, אני פה להתאהב בך
אה אהה...
מה כבר לא עשיתי בשבילך,
כלום לא הולך הלילה
ותאמת שכבבר נמאס לי לשחק
כי את...
פזמון:
כל מה שתמיד רציתי,
יש לי חלום לבנות לך בית,
שתהיי כבר אישתי,
אם רק תסתכלי לי בעיניים.
אז תקשיבי לי טוב,
הבאת לי את המוזה פתאום בא לי לכתוב עלייך שירים.
תבואי קרוב,
מאמי את תראי מהמילים שלי בסוף נהיה עשירים.
ושוב את משחקת תופסת
ואני כמו בבית כנסת
עוד מתפלל שרק תשימי לב.
אמרת שאת כבר לא מחפשת, אבל בשקט בשקט
את מתחילה פתאום להתאהב.
מה כבר לא עשיתי בשבילך,
אולי נצא הלילה?
ותאמת שכבר נמאס לי לשחק
כי את...
פזמון:
כל מה שתמיד רציתי,
יש לי חלום לבנות לך בית,
שתהיי כבר אישתי,
אם רק תסתכלי לי בעיניים..
ואת לא מעניין אותך כלום,
רצית אחד שישאר ולא יקום,
כי פעם הוא הבטיח לך את כל היקום
ואז נעלם לך.
וכמה בא לי כבר לתת הכל,
תמיד אני אדע מה את רוצה לאכול.
תדעי באהבה לא חייבים רק לסבול.
נמאס לי כבר לחשוב עלייך
כי את..
פזמון:
כל מה שתמיד רציתי,
יש לי חלום לבנות לך בית,
שתהיי כבר אישתי,
אם רק תסתכלי לי בעיניים
כל מה שתמיד רציתי,
יש לי חלום לבנות לך בית,
שתהיי כבר אשתי,
אם רק תסתכלי לי.
24 באפריל, ואת כבר לא איתי.
האם האגו העפיל, האם זה אמיתי?
זאת לא העונה ואמור להיות לי חם,
אבל קר בנשמה כאילו לבד בעולם.
פזמון:
נכון שלא פגעו בך כמו שאני פגעתי,
אך גם לא אהבו כמו שאני אהבתי.
מבטיח שאשמח - - אם תלכי.
אם תלכי אני אני כבר לא אני.
הולך לי בדרכי ואת כבר לא איתי,
וראיתי אותך בבר עם חיוך ענקי.
הוא חיבק אותך הראה קצת אהבה,
באמת שאת נראית כ"כ שמחה.
פזמון:
נכון שלא פגעו בך כמו שאני פגעתי
אך גם לא אהבו כמו שאני אהבתי.
מבטיח שאשמח - - אם תלכי.
אם תלכי אני אני כבר לא אני.
ויום אחד ארגיש זאת בעצמי
ועד אז אסתיר את האמת
אחייך עד שאשקר לעצמי
אבל אני יודע שאיתך הייתי אני.
נכון שלא פגעו בך כמו שאני פגעתי
מבטיח שאשמח - - אם תלכי.
אם תלכי אני, אני כבר לא אני.
אני כבר לא אני.